Design Thinking, czyli jak wejść w buty klienta

Kategorie
Design Thinking, Facylitacja, Umiejętności Miękkie
Trener
Ewelina Wyspiańska
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Online, w siedzibie klienta lub wybranym miejscu.

Design Thinking

Znając kierunek, nie zgubisz się w drodze. A gdyby tak poznać kierunek nadchodzącego projektu? To możliwe, dzięki rozpoznaniu potrzeb przy pomocy Design Thinking. Podczas warsztatu doświadczysz kompleksowego procesu rozwiązywania problemów metodą Design Thinking. Zrozumiesz jego poszczególne etapy i poznasz najpopularniejsze narzędzia. Ponadto zrozumiesz cel projektowania i testowania rozwiązań.

Warsztat

Udział w warsztacie pozwoli Ci doświadczyć całego procesu rozwiązywania problemów metodą Design Thinking. Zrozumiesz jego poszczególne etapy i poznasz popularne techniki. Przećwiczysz odkrywanie potrzeb i wyzwań jakie stoją przed odbiorcą. Dzięki Design Thinking, nauczysz się uniwersalnych narzędzi i zyskasz systemowe podejście do skutecznego rozwiązywania wielu problemów, zarówno tych wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. W takcie warsztatu zrozumiesz też jak ważne jest tworzenie i testowanie założeń oraz prototypowanie. Dowiedz się też czym różni się to od popularnego MVP (Minimum Viable Product). I na koniec najważniejsze. W trakcie zbierania wymagań nawet najbardziej biegłym produktowcom zdarza się ugrzęznąć w morzu pomysłów klienta. Przyjrzymy się temu aspektowi pod kątem jak odróżniać prawdziwe potrzeby od zachcianek.

Co wyniesiesz z warsztatu

  • Zrozumiesz na czym polega podejście Design Thinking.

  • Nauczysz się tworzyć persony.

  • Dowiesz się jak i po co tworzyć prototypy.

  • Zrozumiesz różnicę między prototypem a MVP.

  • Wykorzystasz narzędzia i systemowe podejście do rozwiązywania problemów.

Agenda

  • [8h] szkolenie wprowadzające w narzędzie

    • teoria

    • przykład ćwiczeniowy

  • [8h] opracowanie przykładu klienta (jak klient wyrazi chęć pracy na swojej domenie)

Wymagania od uczestnika

Doświadczenie w pracy przy tworzeniu produktu, podstawowa wiedza z zakresu zbierania wymagań.

Trener

Ewelina Wyspiańska

Scrum Master, Trener i Coach.

Scrum Master, Trener i Coach. Doskonale czuje się w roli lidera służebnego.

Profil trenera

Zamów szkolenie

Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Paweł Niewęgłowski